Müügitingimused

Veebipoe fodere.ee (edaspidi Veebipood) omanik on FODERE OÜ (registrikood 16483880), asukohaga Marati 5a, Tallinn 11712.

  1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
    1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
    2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning sisaldavad käibemaksu.
    3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
    4. Kõik poe hinnad on eurodes.
    5. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  2. Tellimuse vormistamine
    1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
    2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
    3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
    4. Veebipoe tellimused täidetakse kolme tööpäeva (v.a riiklikud pühad) jooksul pärast tellimuse saamist.
  3. Kohaletoimetamine
    1. Tulles ise toodetele järgi on vaja eelnevalt kokku leppida aeg kirjutades e-posti aadressile info@fodere.ee.
    2. Tootetellimusi saadetakse järgnevatesse riikidesse: Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Spain, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Sweden, Slovakia, Slovenia and Switzerland.
      Teiste riikide puhul on vaja leppida tarnetingimustes kokku kirjutades aadressil info@fodere.ee.
    3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
  4. Taganemisõigus
    1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
    2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tulenevalt võlaõigusseadusest, ei kohaldu 14-päevane taganemisõigus sellise suletud pakendis asja üleandmisel, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kui toode on avatud.
    4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@fodere.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
    6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
    7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
    8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
    9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
    10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  5. Pretensiooni esitamise õigus
    1. Veebipoes müüdavate toodete hulgas on käsitsi valmistatud ja korduvkasutatud tooteid. Nende toodete puhul võib esineda pisikesi erinevusi ja loomulikku kulumist, mida kirjeldatakse iga toote Veebipoe lehel. Veebipood ei ole vastutav puuduste eest, mida on kirjeldatud lepingu sõlmimise ajal Veebipoe toodete lehel.
    2. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on kohustus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@fodere.ee. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale või puuduste eest, mis on tekkinud kliendi tegevusest ja/või tegevusetusest, sh toote mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest säilitamisest.
    3. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
    4. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
    1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  7. Vaidluste lahendamine
    1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@fodere.ee.
    2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.